‌ خانه ‌

چاپِز، سرویس چاپ آنلاین

چاپز، سرویس چاپ آنلاین

‌نحوه اسکن کردن جزوه با موبایل

در این صفحه می‌خوانید:

فتوکپی ارزان به همراه اسکن با موبایل

قبل از این که شال و کلاه کنید و برید مغازه سر خیابون تا از جزوه‌هاتون فتوکپی بگیرید یا جزوه‌ها یا برگه‌هاتون‌رو اسکن کنید، چند لحظه صبر کنید و ادامه متن‌رو بخونید. احتمالا منطقی نیست که این کاررو انجام بدید.

حتما از قیمت‌های عجیب و غریب فوتوکپی و اسکن با خبر هستید. اگر مستقیم بخوایم بریم سر اصل مطلب، باید بگیم که اسکن و دستگاه اسکنر این روزها در اکثر موارد کارکرد خودش‌رو از دست داده. اما چطور؟

نرم افزارهایی وجود دارن که با بالاترین کیفیت می‌تونن روی گوشی اندروید یا ios نصب بشن و از برگه‌ها یا جزوه‌های شما عکس بگیرن و به‌طور شگفت‌انگیزی به شما یک pdf بی‌نقص و قابل پرینت تحویل بدن. خبر بهتر این که اغلب این نرم‌افزارها یا رایگان هستن و یا نسخه رایگان‌شون موجوده.

معرفی بهترین نرم‌افزار اسکن از روی برگه‌ها با موبایل

بدون حاشیه معروف‌ترین و بهترین و عجیب و غریب‌ترین نرم‌افزار جهت تبدیل جزوه‌های کاغذی به pdf، نرم‌افزاری هست به اسم CamScanner.

این اپ برای اندروید و ios موجوده و با امتیاز 4.7 در گوگل‌پلی و بیش از 100میلیون بار (!) نصب محبوب‌ترین این نرم‌افزارهاست.

این اپلیکیشن‌رو می‌تونید از کافه‌بازار و یا گوگل‌پلی برای کاربران اندروید و یا از اپ‌استور مخصوص کاربران ios دانلود و نصب نمایید.

با این نرم‌افزار به‌راحتی می‌تونید از مدارکتون بدون مراجعه به هیچ مغازه‌ای و فقط با دوربین موبایلتون اسکن بگیرید.

یکی دیگه ویژگی‌های فوق‌العاده این نرم‌افزار اینه که اگر با حساب گوگل خودتون وارد کم اسکنر بشید، اگر یک زمانی گوشیتون‌رو عوض کردید و یا اتفاقی برای گوشیتون افتاد، تمام اسناد و مدارک و اسکن‌های شما توی حساب گوگل شما ذخیره شده(اصطلاحاً سینک شده) و با یک کلیک می‌تونید مجددا بهش دسترسی پیدا کنید.

اسکن مدارک با موبایل

یکی دیگه از کارهایی که نرم‌افزار کم‌اسکنر انجام می‌ده، اسکن با کیفیت و قابل پرینت با دوربین موبایله. اسکن مدارک با موبایل با کیفیت بی‌نظیر انجام می‌شه و اگر نحوه تابش نور درست باشه هیچ تفاوتی با اسکن با دستگاه اسکنر نخواهد داشت. اسکن شناسنامه اسکن عکس پرسنلی، کارت ملی، گواهی نامه، و هر چیز دیگه‌ای که فکرش رو بکنید با نرم افزار camscanner به سادگی امکان پذیره.

نحوه گرفتن فتوکپی مدارک و جزوه‌ها، کاملا غیرحضوری

تا اینجای کار یاد گرفتیم که چطور بدون مراجعه به هیچ مغازه خاصی از جزوه‌ها، مدارک یا هر چیز دیگه‌ای اسکن بگیریم.

اگر نیاز به پرینت این اسناد یا جزوه‌ها داشتیم، به سادگی می‌تونیم از فایل اسکن شده توسط نرم‌افزار کم‌اسکنر با پرینترهای خانگی پرینت بگیریم. اگر تعداد این اسناد و مدارک یا جزوه‌ها زیاد بود، می‌تونیم از خدمات پرینت که کافی‌نت‌ها و یا دفاتر فنی ارائه می‌کنن استفاده کنیم؛ ولی قبل از اون پیشنهاد می‌شه قیمت‌های پرینت سایت ما رو مشاهده کنید، سفارش بدید و به رایگان درب منزل تحویل بگیرید. سایت چاپِز، با همکاری چندین چاپخانه معتبر در سراسر ایران، ارزان‌ترین و سریع‌ترین راه برای پرینت هر تعداد برگه که داشته باشید محسوب می‌شه.

تصاویر زیر مربوط به نرم‌افزار کم اسکنر هستند

اسکن با موبایل

سوالات متداول

بهترین نرم‌افزار هم برای اندروید و هم برای ios نرم‌افزار  Cam Scanner است. نرم‌افزارهای دیگری نیز وجود دارند ولی بهترین و مرسوم‌ترین کم‌اسکنر است.

نرم‌افزار camscanner کاملا رایگان است ولی نسخه غیررایگان آن نیز وجود دارد

کم اسکنر رایگان به طور کامل قابلیت اسکن و خروجی pdf را دارد. تنها تفاوت مهم آن‌ها این است که در نسخه رایگان یک لوگو کوچک زیر برگه‌های اسکن شده درج می‌شود

بهترین برنامه اسکن مدارک با موبایل نرم‌افزار camscanner هست که امکان دریافت رایگان از کافه‌بازار و گوگل‌پلی برای اندروید و‌‌ از اپ‌استور برای ios وجود دارد.

چیزی برای چاپ کردن دارید؟
چاپز اینجاست
شامل تخفیف

فهرست مطالب این صفحه

ورود / ثبت‌نام

جهت سفارش چاپ روی اینجا کلیک کنید

جهت پیگیری سفارش‌های قبلی روی اینجا کلیک کنید

جهت رفتن به پنل کاربری روی اینجا کلیک کنید

برای رهگیری سفارشتان شماره سفارش و ایمیلی که درهنگام ثبت سفارش وارد کردید را در این قسمت وارد و کلید رهگیری را فشار دهید.

برنامه کلی ارسال‌های چاپز 

درصورتی که در مورد ارسال نیاز به ارتباط با پشتیبانی دارید لطفا حتما قبل از ارتباط با پشتیبانی مطالعه کنید

👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼

در چند هفته اخیر درصورتی که ارسال شما با اداره‌پست است، ممکن است بعد از ارائه کد رهگیری، وضعیت سفارش شما در اداره پست برای یک الی سه روز  در وضعیت  «تولید بارکد پستی» باقی‌بماند. در این صورت در صورتی که از اداره‌پست پیگیری کنید نیز به شما گفته می‌شود که سفارش تحویل اداره‌پست نشده است. 

در این رابطه توجه داشته باشید که بعد از تحویل سفارش‌ها به دفتر پستی (دفترپیشخوان) و بعد از ثبت شدن تک‌تک سفارش‌ها کد رهگیری در اختیار ما قرار خواهد گرفت و بنابر این سفارش شما بعد از دریافت کد رهگیری در دفترپستی ثبت شده است و مورد قفل شدن مرسوله در وضعیت تولید بارکد پستی اختلالی از سمت اداره پست است که طبیعتا آن را تایید نخواهند کرد ولی مراحل ارسال سفارش شما مانند تصویر انجام خواهد شد. بی‌نهایت از درک و همراهی شما متشکریم.

لیست قیمت‌ها در تاریخ پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 آپدیت شده است و نیاز به استعلام قیمت از پشتیبانی نمی‌باشد. تمامی قیمت‌های چاپز با توجه به همین لیست انجام خواهد شد.

به طور خلاصه:

  • درصورت ارسال با پُست(برای کل ایران): تحویل به پُست مبداَ تا حداکثر ۲روزکاری – تحویل درب‌منزل معمولا  2 الی 7 روز کاری بعد از تحویل به پست‌مبداً.
  • درصورت ارسال با پِیک (فعلا فقط برای اهالی مناطق۲۲گانه شهر تهران): تحویل درب منزل در ۲روزکاری.

توضیحات و شرایط:

در حال حاضر در چاپِز دو نوع ارسال وجود دارد.

  1.  ارسال با پُست‌پیشتاز برای تمامی استان‌ها، تمامی شهرها و تمامی روستاهای ایران.
  2. ارسال با پیک2روزه، فعلا مخصوص ساکنین مناطق۲۲گانه شهر تهران.

1- ارسال‌های پستی:

در صورتی که ارسال سفارش شما با پست‌پیشتاز انتخاب شده باشد (که برای همه استان‌ها همه شهرها و تمامی روستاهای کشور قابل انتخاب است)، سفارش شما تا 2 روزکاری بعد از ثبت قطعی سفارش تحویل اداره پست مبدا می‌شود تا بعد از آن اداره‌پست سفارش شما را به دستتان برساند.

2- ارسال‌ با پیک 2روزه:

درصورتی که ساکن یکی از مناطق 22گانه شهر تهران هستید، بعد از وارد کردن کدپستی معتبر، گزینه ارسال با پیک 2روزه برای شما فعال خواهد شد که می‌توانید آن را انتخاب کنید.

در صورت انتخاب این گزینه، تا ۲روز کاری بعد از ثبت سفارش قطعی، بسته‌ی شما درب منزل به شما تحویل خواهد شد(توجه ویژه داشته باشید که تعطیلات رسمی مثل جمعه‌ها و روزهای‌نوروز، روز کاری نیستند).

توجه: امکان ارسال با پیک اسنپ یا پیک‌های مشابه به دلیل مشکلات هماهنگی قیمت، هماهنگی لوکیشن، هماهنگی با چاپخانه جهت تحویل بسته‌ی مورد نظر به پیک‌ و سایر مشکلات در حال حاضر وجود ندارد.